Časté otázky a odpovede


Akcia ZIMA2022

Vo februári máme pripravený kupón ZIMA2022 s ktorým získate zľavu 12% na všetky výrobky, ktoré nie sú vo výpredaji.

Výrobky nájdete na stránke Zimná akcia 2022

Kupón ZIMA2022 je potrebné si uplatniť v pokladni počas objednávania.

Tip: na počítači je políčko na zľavový kupón viditeľné napravo pod obsahom košíka. Pri mobile však treba ťuknúť na "Ukázať objednávku" kedy sa zobrazí obsah košíka a pod ním je políčko "Zľavový kód" kam treba napísať zima2022 a potom ťuknúť na šípku napravo. Načo sa prepočíta zľava a celková cena.

Ceny prepravy

Ako prepravcu využívame kuriérsku službu GLS Slovakia. V cene prepravy je zahrnuté aj balné.

  • GLS Slovakia
    • 3,50 € - balík do 2kg
    • 4,00 € - balík od 2 do 5kg
    • 5,00 € - balík od 5 do 15kg
    • 7,00 € - balík od 15 do 25kg
  • osobný odber u nás v sklade momentálne nie je možný
  • na poštu momentálne neposielame, GLS Slovakia však poskytuje viaceré spôsoby doručenia. Viac podrobností nájdete na stránke GLS možnosti doručenia

Ceny prepravy do ČR

Ako prepravcu využívame kuriérsku službu GLS Slovakia. V cene prepravy je zahrnuté aj balné.

  • GLS Slovakia
    • 6 € - balík do 5kg
    • 8 € - balík od 5 do 15kg
    • 10€ - balík od 15 do 25kg

    Spôsoby platby

    • na dobierku: uhradiť môžete v hotovosti kuriérovi alebo na pošte
    • bankovým prevodom: UnicreditBank na číslo účtu IBAN SK59 1111 0000 0068 5830 0003 ako variabilný symbol použite číslo objednávky.
    • platba v hotovosti u nás v sklade momentálne nie je možná

    Vrátenie tovaru

    Ak výrobok, ktorý ste zakúpili nespĺňa vaše predstavy môžete ho vrátiť a my vám vrátime peniaze. Tovar nesmie byť použitý a musí byť v originálnom balení alebo mať originálne štítky. Pred odoslaním balíka nás informujte emailom alebo telefonicky. Peniaze vrátime na vami zadaný bankový účet.

    Balík pošlite kuriérom alebo Slovenskou poštou na adresu:

    Ing.Richard Červený FINISTAV
    Roľnícka 5
    01004 Žilina

    Niečo nefunguje? Zásielka prišla poškodená?

    Napíšte nám email alebo použite kontaktný formulár. V správe uveďte číslo objednávky a popíšte problém, prípadne pripojte fotografiu. 

    Ak je to možné, zvyčajne reklamácie riešime výmenou kuriérom za nový kus. Prípadne pošleme len poškodenú časť. Inštrukcie ako bude reklamácia riešená odosielame emailom.