Časté otázky a odpovede


BLACK FRIDAY týždeň

Vybrané vianočné dekorácie máme teraz so zľavami od 10% až do 50%. Platí len pondelka 30 novembra a do vypredania súčasných zásob.

COVID-19

Počas obmedzení z dôvodov prítomnosti vírusu COVID-19 by sme radi poprosili našich zákazníkov k zvýšenej empatii a zodpovednému správaniu voči kuriérom a pracovníkom pošty.

Odporúčame, pre eliminovanie nevyhnutného osobného kontaktu s kuriérom, preferovať pri objednávaní platbu kartou alebo na bankový účet alebo pri preberaní zásielky použiť kartu. Takisto, ak je to možné preferujte prevzatie balíka priamo pri vozidle kuriéra a používajte ochranné pomôcky ako sú rúško a rukavice.

Ak ste v nútenej karanténe informujte o tom kuriéra ešte pred samotným doručením balíka!

Ďakujeme za pochopenie..

Spôsoby a ceny prepravy

Ako prepravcu využívame kuriérsku službu GLS Slovakia. V cene prepravy je zahrnuté aj balné.

  • GLS Slovakia
    • 4 € - balík do 5kg
    • 5 € - balík od 5 do 15kg
    • 7 € - balík od 15 do 25kg
  • osobný odber u nás v sklade momentálne nie je možný

Spôsoby a ceny prepravy do ČR

Ako prepravcu využívame kuriérsku službu GLS Slovakia. V cene prepravy je zahrnuté aj balné.

  • GLS Slovakia
    • 6 € - balík do 5kg
    • 8 € - balík od 5 do 15kg
    • 10€ - balík od 15 do 25kg

    Spôsoby platby

    • na dobierku: uhradiť môžete v hotovosti kuriérovi alebo na pošte
    • bankovým prevodom: UnicreditBank na číslo účtu IBAN SK59 1111 0000 0068 5830 0003 ako variabilný symbol použite číslo objednávky.
    • platba v hotovosti u nás v sklade momentálne nie je možná

    Vrátenie tovaru

    Ak výrobok, ktorý ste zakúpili nespĺňa vaše predstavy môžete ho vrátiť a my vám vrátime peniaze. Tovar nesmie byť použitý a musí byť v originálnom balení alebo mať originálne štítky. Pred odoslaním balíka nás informujte emailom alebo telefonicky. Peniaze vrátime na vami zadaný bankový účet.

    Balík pošlite kuriérom alebo Slovenskou poštou na adresu:

    Ing.Richard Červený FINISTAV
    Roľnícka 5
    01004 Žilina

    Niečo nefunguje? Zásielka prišla poškodená?

    Napíšte nám email alebo použite kontaktný formulár. V správe uveďte číslo objednávky a popíšte problém, prípadne pripojte fotografiu. 

    Ak je to možné, zvyčajne reklamácie riešime výmenou kuriérom za nový kus. Prípadne pošleme len poškodenú časť. Inštrukcie ako bude reklamácia riešená odosielame emailom.

    Prosím, nepíšte reklamácie ako komentáre pod facebook príspevky. Tie sa kontrolujú zriedkavo a nemusíte tak dostať odpoveď. Facebook účet niekedy spravuje aj externá firma, ktorá reklamáciu riešiť nebude.